Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Activating Students' Ideas: Linking Formative Assessment Probes to Instructional Sequence (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.4 x 20.8 x 1.0 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9781681409689

Activating Students' Ideas: Linking Formative Assessment Probes to Instructional Sequence (en Inglés)

Patrick Lee Brown (Autor) · National Science Teachers Association · Tapa Blanda

Activating Students' Ideas: Linking Formative Assessment Probes to Instructional Sequence (en Inglés) - Brown, Patrick Lee

Libro Físico

34,21 €

38,01 €

Ahorras: 3,80 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Activating Students' Ideas: Linking Formative Assessment Probes to Instructional Sequence (en Inglés)"

Science teachers face an incredible challenging task of combining research on how students learn best, the three-dimensions of the Science Education Frameworks that in themselves are complicated to understand, and instructional sequences that lead to deeper learning. Activating Students' Ideas Matter: Linking Formative Assessment Probes to Instructional Sequence is the type of book that stimulates teacher thinking and cultivates teachers' skills and abilities necessary to take students to higher levels of learning. The beginning chapter of the book, provides teacher candidates, experienced teachers, teacher educators, and professional developers with a framework for developing lessons that promote higher levels of science literacy. The framework that is used throughout the book is an explore-before-explain sequence of instruction using the 5E instructional model. Once teachers have a solid understanding of an explore-before-explain framework, we guide them through planning activities so they can use emerging bodies of research and the Science Education Frameworks to plan their own explore-before-explain lessons. Educators will have many opportunities to think about explore-before-explain teaching and can explore examples of K-5 science lessons. Each chapter addresses the three dimensions of the Frameworks.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes