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portada Agency and Autonomy in Kant's Moral Theory: Selected Essays (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2006
Idioma
Inglés
N° páginas
286
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0199288828
ISBN13
9780199288823

Agency and Autonomy in Kant's Moral Theory: Selected Essays (en Inglés)

Andrews Reath (Autor) · Clarendon Press · Tapa Dura

Agency and Autonomy in Kant's Moral Theory: Selected Essays (en Inglés) - Andrews Reath

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Agency and Autonomy in Kant's Moral Theory: Selected Essays (en Inglés)"

Andrews Reath presents a selection of his best essays on various features of Kant's moral psychology and moral theory, with particular emphasis on his conception of rational agency and his conception of autonomy. Together the essays articulate Reath's original approach to Kant's views about human autonomy, which explains Kant's belief that objective moral requirements are based on principles we choose for ourselves. With two new papers, and revised versions of several others, the volume will be of great interest to all students and scholars of Kant and of moral philosophy.

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