¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Alternate Reality Games: Gamification for Performance (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
130
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138428171
N° edición
1

Alternate Reality Games: Gamification for Performance (en Inglés)

Charles Palmer (Autor) · Andy Petroski (Autor) · A K PETERS · Tapa Dura

Alternate Reality Games: Gamification for Performance (en Inglés) - Palmer, Charles ; Petroski, Andy

Libro Físico

231,81 €

244,01 €

Ahorras: 12,20 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Alternate Reality Games: Gamification for Performance (en Inglés)"

While formal training and communication are a foundational approach to developing employees in the workplace, alternate reality games (ARGs) provide a framework for increased and sustained engagement within business organizations. ARGs are transmedia experiences designed to generate engagement and immersive learning beyond what is achieved in formal and conventional training and communication approaches. Alternate Reality Games: Gamification for Performance leads you through the fundamentals of ARGs. It includes a discussion of what is and is not an ARG, citing examples and identifying business challenges that can be addressed through ARGs. It presents case studies that illustrate the variety of forms that ARGs take and the issues to which they can be applied, such as improving performance and critical communication situations. It also gives guidelines for creating your own ARGs, reviewing the process and technological tools and considerations relevant to their creation. Presenting a thorough examination of the beneficial roles ARGs can play in the business environment as well as methods for creating effective ARGs, Alternate Reality Games: Gamification for Performance is an ideal reference for those approaching or considering ARGs for the first time as well as the training professional or professional game designer. It presents a comprehensive overview of the advantages of applying ARGs to the workplace as well as methods for designing and using them.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes