Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada An Introduction to Industrial Service Design (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
146
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.9 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN13
9780367882167
N° edición
1

An Introduction to Industrial Service Design (en Inglés)

Satu Miettinen (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Blanda

An Introduction to Industrial Service Design (en Inglés) - Miettinen, Satu

Libro Nuevo

45,64 €

50,71 €

Ahorras: 5,07 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "An Introduction to Industrial Service Design (en Inglés)"

Service design has established itself as a practice that enables industries to design and deliver their services with a human-centred approach. It creates a contextual and cultural understanding that offers opportunities for new service solutions, improving the user experience and customer satisfaction.With contributions from leading names in the field of service design from both academia and international, professional practice, An Introduction to Industrial Service Design is engaging yet practical and accessible.Case studies from leading companies such as ABB, Autodesk, Kone and Volkswagen enable readers to connect academic research with practical company applications, helping them to understand the basic processes and essential concepts. This book illustrates the role of the service designer in an industrial company, and highlights not only the value of customer experience, but also the value of employee experience in creating competitive services and value propositions. This human-centred approach brings about new innovations.This book will be of benefit to engineers, designers, businesses and communication experts working in industry, as well as to students who are interested in service development.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes