Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Arts Integration and Special Education: An Inclusive Theory of Action for Student Engagement (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
198
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415744171
N° edición
1

Arts Integration and Special Education: An Inclusive Theory of Action for Student Engagement (en Inglés)

Anderson Alida: (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Arts Integration and Special Education: An Inclusive Theory of Action for Student Engagement (en Inglés) - Anderson Alida:

Libro Físico

190,33 €

211,48 €

Ahorras: 21,15 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 30 de Julio y el Viernes 09 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Arts Integration and Special Education: An Inclusive Theory of Action for Student Engagement (en Inglés)"

Arts Integration and Special Education contributes to research, policy, and practice by providing a theory of action for studying how linguistic, cognitive, and affective student engagement relates to arts integrated learning contexts and how these dimensions of engagement influence content area and literacy learning. Arts Integration and Special Education connects the interdisciplinary framework in human development and linguistics, special education, and urban education with primary action research by special educators trained in arts integration, working in an inclusive urban charter school with middle school age students. Upper elementary to middle-grade level student learning is relatively understudied and this work contributes across fields of special education and urban education, as well as arts education. Moreover, the classrooms in which the action research occurs are comprised of students with a diverse range of abilities and needs. The book's interdisciplinary model, which draws on developmental and educational psychology, special education, and speech/language pathology research and practice, is the first to posit explanations for how and why AI contexts facilitate learning in students with language and sensory processing disorders, and those at-risk for school failure due to low socioeconomic status conditions.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes