¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Audience Development and Cultural Policy (New Directions in Cultural Policy Research) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
245
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9783030629694
N° edición
1

Audience Development and Cultural Policy (New Directions in Cultural Policy Research) (en Inglés)

Steven Hadley (Autor) · Palgrave Macmillan · Tapa Dura

Audience Development and Cultural Policy (New Directions in Cultural Policy Research) (en Inglés) - Steven Hadley

Libro Físico

94,99 €

99,99 €

Ahorras: 5,00 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 08 de Julio y el Jueves 11 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Audience Development and Cultural Policy (New Directions in Cultural Policy Research) (en Inglés)"

Encouraging more – and different – people to attend the arts remains a vital issue for the cultural sector. The question of who consumes culture, and why, is key to our understanding of the arts. This book examines the relationship of audience development to cultural policy and offers a ground-breaking perspective on how the practice of audience development is connected to ideas of democratic access to culture. Providing a detailed overview of arts marketing, audience development and cultural democracy, the book argues that the work of audience development has been profoundly misunderstood by the field of arts management. Drawing from a rich range of interviews with key individuals in the audience development field, the book argues for a re-conceptualisation of audience development as an ideological function of cultural policy. Of importance for students, academics and researchers working in arts management and cultural policy, the book is also vital reading for anyone working in the arts, cultural and heritage sectors with an interest in understanding how our relationship with the audience has been constructed.      

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes