Compartir
AUDIO DESIGN, 2nd Edition (en Inglés)
Anthony J. Zaza
(Autor)
·
Lulu.com
· Tapa Blanda
AUDIO DESIGN, 2nd Edition (en Inglés) - Zaza, Anthony J.
55,06 €
61,18 €
Ahorras: 6,12 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 01 de Agosto y el
Jueves 15 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "AUDIO DESIGN, 2nd Edition (en Inglés)"
AUDIO DESIGN is for writers, directors, editors, producers, camera, and sound persons, set designers, production managers, podcasters, all with the heart of a poet. Audio Design is not so much about "making" as it is about 'thinking". While it has some basic technical references and "how to" guidelines, it is more about visual and aural imagination. "A sound always evokes an image", Bresson says. Audio Design is designed to wet the appetite for personal exploration and growth. . Audio Design is about the storytelling functions of sound in film, television, multi-media. It wants the reader to think about how sound can be used creatively in place of the visual. It fosters aural ideas and analytical thinking about how to explore the narrative functions of sound. It covers the building of voice, music and effects tracks and how they can affect the audience. It discusses the formal elements of film and television production and believes that a form without feeling is a failure.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.