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portada Between Reform and Revolution: Political Struggles in the Peruvian Andes, 1969-1991 (Program in Agrarian Studies) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1995
Idioma
Inglés
N° páginas
298
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780804724432
N° edición
1

Between Reform and Revolution: Political Struggles in the Peruvian Andes, 1969-1991 (Program in Agrarian Studies) (en Inglés)

Linda Seligmann (Autor) · Stanford University Press · Tapa Blanda

Between Reform and Revolution: Political Struggles in the Peruvian Andes, 1969-1991 (Program in Agrarian Studies) (en Inglés) - Linda Seligmann

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Between Reform and Revolution: Political Struggles in the Peruvian Andes, 1969-1991 (Program in Agrarian Studies) (en Inglés)"

This is the story of one of the most ambitious agrarian reforms in Latin American history. The book argues that the economic, political, and cultural dynamics set in motion by the reforms are central to understanding the brutal civil war that ensued in Peru between the state and the Maoist-Leninist Shining Path guerilla movement.

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