¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Beyond Native-Speakerism: Current Explorations and Future Visions (Routledge Studies in Language and Intercultural Communication) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
264
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367589356
N° edición
1

Beyond Native-Speakerism: Current Explorations and Future Visions (Routledge Studies in Language and Intercultural Communication) (en Inglés)

Stephanie Ann Houghton; Damian J. Rivers; Kayoko Hashimoto (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Beyond Native-Speakerism: Current Explorations and Future Visions (Routledge Studies in Language and Intercultural Communication) (en Inglés) - Stephanie Ann Houghton; Damian J. Rivers; Kayoko Hashimoto

Libro Nuevo

48,85 €

51,42 €

Ahorras: 2,57 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Beyond Native-Speakerism: Current Explorations and Future Visions (Routledge Studies in Language and Intercultural Communication) (en Inglés)"

Despite unsubstantiated claims of best practice, the division of language-teaching professionals on the basis of their categorization as 'native-speakers' or 'non-native speakers' continues to cascade throughout the academic literature. It has become normative, under the rhetorical guise of acting to correct prejudice and/or discrimination, to see native-speakerism as having a single beneficiary - the 'native-speaker' - and a single victim - the 'non-native' speaker. However, this unidirectional perspective fails to deal with the more veiled systems through which those labeled as native-speakers and non-native speakers are both cast as casualties of this questionable bifurcation. This volume documents such complexities and aims to fill the void currently observable within mainstream academic literature in the teaching of both English, and Japanese, foreign language education. By identifying how the construct of Japanese native-speaker mirrors that of the 'native-speaker' of English, the volume presents a revealing insight into language teaching in Japan. Further, taking a problem-solving approach, this volume explores possible grounds on which language teachers could be employed if native-speakerism is rejected according to experts in the fields of intercultural communicative competence, English as a Lingua Franca and World Englishes, all of which aim to replace the 'native-speaker' model with something new.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes