Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Bright Marketing for Small Business (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
176
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.4 x 13.6 x 1.6 cm
Peso
0.18 kg.
ISBN
1854585622
ISBN13
9781854585622
N° edición
0002

Bright Marketing for Small Business (en Inglés)

Robert Craven (Autor) · Crimson (DNA) · Tapa Blanda

Bright Marketing for Small Business (en Inglés) - Craven, Robert

Libro Nuevo

17,37 €

19,30 €

Ahorras: 1,93 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Bright Marketing for Small Business (en Inglés)"

Look at your business through the eyes of your customer.Why should people bother to buy from you when they can buy from the competition? How can your marketing reach out to your customers? And what makes your business different from the rest?As a small business owner these are questions you will have to be able to answer confidently and assertively to make your business a success. You probably won't be the person marketing the product, but you are the person who best understands your business and your sales proposition and you need to ensure your marketing activity is aligned to your business plan. Bright Marketing for Small Business understands this and gives company owners and directors confidence to implement a hooked up marketing plan from research to sales. Author Robert Craven helps you pinpoint: * Who you want to be communicating with (your target audience) * What method of communication is most suitable (email, letter, phone call, Twitter?) * What your message should be (your sales proposition) Remember, in today's increasingly competitive marketplaces, people have a choice. They can buy from the 'me too' mediocrity or they can buy from the market leaders. Whether you trade locally, regionally, nationally or internationally, Bright Marketing for Small Business helps you look at your business through the eyes of your customer and put yourself ahead of the competition.Robert Craven has an extensive and practical experience of business marketing and currently the managing director of the Directors' Centre, Robert writes in an informal style which makes Bright Marketing both practical and inspiring.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes