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portada Chief Cultural Officer: 8 Pillars toward Sustained Global Influence (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
84
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.5 cm
Peso
0.14 kg.
ISBN13
9781735162409

Chief Cultural Officer: 8 Pillars toward Sustained Global Influence (en Inglés)

Roberto Masiero (Autor) · Renaissance Evolution Inc · Tapa Blanda

Chief Cultural Officer: 8 Pillars toward Sustained Global Influence (en Inglés) - Masiero, Roberto

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Chief Cultural Officer: 8 Pillars toward Sustained Global Influence (en Inglés)"

This document argues that institutions can go a step farther and create more value with the Chief Cultural Officer (CCO). In addition to the person-centered sensitivity that values each of the workers at multiple levels, the CCO is tasked and skilled with managing the cultural nuances of the workers inside and outside the corporation. The goal is to create a suitable bridge for the communication of context and value both from the corporation outward and from the host culture inward.

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