¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Collaborative Curriculum Design for Sustainable Innovation and Teacher Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
426
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781013275135

Collaborative Curriculum Design for Sustainable Innovation and Teacher Learning (en Inglés)

Natalie Pareja Roblin; Joke Voogt; Jules Pieters (Autor) · Saint Philip Street Press · Tapa Dura

Collaborative Curriculum Design for Sustainable Innovation and Teacher Learning (en Inglés) - Natalie Pareja Roblin; Joke Voogt; Jules Pieters

Libro Físico

80,69 €

84,94 €

Ahorras: 4,25 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 64 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Collaborative Curriculum Design for Sustainable Innovation and Teacher Learning (en Inglés)"

This open access book provides insight into what it takes to actively involve teachers in the curriculum design process. It examines different aspects of teacher involvement in collaborative curriculum design, with specific attention to its implications for sustainable curriculum innovation and teacher learning. Divided into six sections, the book starts out by introducing the notion of collaborative curriculum design and discusses its historical and theoretical foundations. It describes various approaches commonly adopted to actively involve teachers in the (co-)design of curriculum materials. Sections two and three provide examples of what key phases in the curriculum design process - such as needs analysis, design and development, and implementation - look like across various collaborative curriculum design projects. Section four reports on the impact of collaborative curriculum design on student learning, teacher practices, teacher professional growth, and institutional change. Building on the research evidence about the outcomes of collaborative curriculum design, section five focuses on sustainability, scaling-up and curriculum leadership issues, which are key to the continuation and further evolution of curriculum innovations. Future perspectives are addressed in section six with emphasis on the infrastructure of a sustainable curriculum innovation. This work was published by Saint Philip Street Press pursuant to a Creative Commons license permitting commercial use. All rights not granted by the work's license are retained by the author or authors.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes