¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Community, Culture, Commerce: The Intermediary in Design and Creative Industries
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
152
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.1 cm
Peso
0.37 kg.
ISBN13
9789819978885

Community, Culture, Commerce: The Intermediary in Design and Creative Industries

Marcus Foth (Autor) · Jock McQueenie (Autor) · Greg Hearn (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

Community, Culture, Commerce: The Intermediary in Design and Creative Industries - McQueenie, Jock ; Foth, Marcus ; Hearn, Greg

Sin Stock

Reseña del libro "Community, Culture, Commerce: The Intermediary in Design and Creative Industries"

As digital environments become increasingly individualised, instant, ubiquitous, and disintermediated, this book demonstrates the continuing relevance of intermediaries at the intersection of design, creativity, community engagement, and corporate social responsibility. The authors examine intermediaries as enablers of mutual benefit and offer a proactive, interventionist, and holistic approach to intermediation practice that steps beyond design thinking. By means of case studies that employ the 3C project design methodology--Community, Culture, Commerce--the authors provide an accessible introduction to intermediation at the nexus of theory and practice and signpost new opportunities for researchers and practitioners in the post-COVID environment.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes