Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada critical incidents in teaching (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.6 x 15.7 x 1.5 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN
0415686261
ISBN13
9780415686266

critical incidents in teaching (en Inglés)

David Tripp (Autor) · Routledge · Tapa Dura

critical incidents in teaching (en Inglés) - Tripp, David

Libro Físico

166,41 €

184,90 €

Ahorras: 18,49 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 30 de Julio y el Viernes 09 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "critical incidents in teaching (en Inglés)"

What are the 'instincts' of a good teacher? Can they be taught? Good teachers use good techniques and routines, but techniques and routines alone do not produce good teaching. The real art of teaching lies in teachers' professional judgement because in teaching there is seldom one "right answer". This combination of experience, flexibility, informed opinion and constant self-monitoring is not easy to acquire, but in this re-released classic edition of Critical Incidents in Teaching - in print since 1993 and which includes a new introduction from the author - David Tripp shows how teachers can draw on their own classroom experience to develop it. In this practical and unique guide, the author offers a range of strategies for approaching critical incidents and gives advice on how to develop a critical incident file. Illustrated with numerous classroom examples for discussion and reflection, Critical Incidents in Teaching is for everyone concerned with the development of professionalism in teaching. Although aimed at teachers who want to improve their own practice and pass on their expertise to others, it is also part of David's long term agenda to improve the public status of teaching and to encourage more inductive research in education; he sees classrooms as situations to be explained rather than as places in which to apply theories developed in other disciplines.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes