Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Deep Learning in Introductory Physics: Exploratory Studies of Model‐Based Reasoning(HC) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Idioma
Inglés
N° páginas
304
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.8 cm
Peso
0.60 kg.
ISBN13
9781681236292

Deep Learning in Introductory Physics: Exploratory Studies of Model‐Based Reasoning(HC) (en Inglés)

Mark J. Lattery (Autor) · Calvin S. Kalman (Ilustrado por) · Information Age Publishing · Tapa Dura

Deep Learning in Introductory Physics: Exploratory Studies of Model‐Based Reasoning(HC) (en Inglés) - Lattery, Mark J. ; Kalman, Calvin S.

Libro Nuevo

132,98 €

147,76 €

Ahorras: 14,78 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Deep Learning in Introductory Physics: Exploratory Studies of Model‐Based Reasoning(HC) (en Inglés)"

A volume in Science & Engineering Education Sources Deep Learning in Introductory Physics: Exploratory Studies of Model‐Based Reasoning is concerned with the broad question of how students learn physics in a model‐centered classroom. The diverse, creative, and sometimes unexpected ways students construct models, and deal with intellectual conflict, provide valuable insights into student learning and cast a new vision for physics teaching. This book is the first publication in several years to thoroughly address the "coherence versus fragmentation" debate in science education, and the first to advance and explore the hypothesis that deep science learning is regressive and revolutionary. Deep Learning in Introductory Physics also contributes to a growing literature on the use of history and philosophy of science to confront difficult theoretical and practical issues in science teaching, and addresses current international concern over the state of science education and appropriate standards for science teaching and learning. The book is divided into three parts. Part I introduces the framework, agenda, and educational context of the book. An initial study of student modeling raises a number of questions about the nature and goals of physics education. Part II presents the results of four exploratory case studies. These studies reproduce the results of Part I with a more‐diverse sample of students; under new conditions (a public debate, peer discussions, and group interviews); and with new research prompts (model‐building software, bridging tasks, and elicitation strategies). Part III significantly advances the emergent themes of Parts I and II through historical analysis and a review of physics education research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes