Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Designing and Implementing Multimodal Curricula and Programs (Routledge Studies in Multimodality) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
290
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367593315
N° edición
1

Designing and Implementing Multimodal Curricula and Programs (Routledge Studies in Multimodality) (en Inglés)

J. C. Lee (Editor), Santosh Khadka (Editor) (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Designing and Implementing Multimodal Curricula and Programs (Routledge Studies in Multimodality) (en Inglés) - J. C. Lee (Editor), Santosh Khadka (Editor)

Libro Nuevo

46,28 €

51,42 €

Ahorras: 5,14 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Designing and Implementing Multimodal Curricula and Programs (Routledge Studies in Multimodality) (en Inglés)"

This volume presents a comprehensive overview of multimodal approaches to curriculum and programmatic implementation across a diverse range of teaching environments and across geographic and cultural boundaries. Featuring contributions from scholars within and across both disciplines, the book examines the ways in which new technologies link to expanding definitions of literacy and, building on this, how multimodal approaches might most effectively address the unique opportunities and challenges instructors face in contemporary classrooms and professional development programs. Chapters draw on case studies from both existing scholarship and findings from the authors' own experiences in practice, including examples from writing, rhetoric, and composition courses, open online learning courses, and interdisciplinary faculty training programs. The final section of the book showcases how the conversation might be further extended to address increasingly multilingual classrooms by exploring how multimodality has been implemented in transnational settings. Engaging with key questions at the intersection of programmatic and curricular development and multimodal studies, this book is a fundamental resource for graduate students and scholars in multimodality, rhetoric studies, language education, applied linguistics, and communication studies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes