Compartir
Detroit School Reform in Comparative Contexts: Community Action Overcoming Policy Barriers (Neighborhoods, Communities, and Urban Marginality) (en Inglés)
Edward St. John; Feven Girmay (Autor)
·
Palgrave Macmillan
· Tapa Dura
Detroit School Reform in Comparative Contexts: Community Action Overcoming Policy Barriers (Neighborhoods, Communities, and Urban Marginality) (en Inglés) - Edward St. John; Feven Girmay
108,40 €
120,44 €
Ahorras: 12,04 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 18 de Julio y el
Jueves 01 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Detroit School Reform in Comparative Contexts: Community Action Overcoming Policy Barriers (Neighborhoods, Communities, and Urban Marginality) (en Inglés)"
This book critically examines how the narrative of global economic competition was used to rationalize college preparatory curriculum for all high school students and promote charter schools in Detroit. Using mixed qualitative and quantitative methods, the study identifies neighborhood risk factors undermining students’ academic success, along with the positive effects of churches and service centers as mitigating forces. The authors focus on a range of topics and issues including market competition, urban decline, community resources, testing and accountability, smaller schools, and engaged learning. The volume illustrates how action studies by engaged scholars working with community activists empowers students to overcome emerging barriers.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.