Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Dialogic Readers: Children Talking and Thinking Together About Visual Texts (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
136
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415728072
N° edición
1

Dialogic Readers: Children Talking and Thinking Together About Visual Texts (en Inglés)

Fiona Maine (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Dialogic Readers: Children Talking and Thinking Together About Visual Texts (en Inglés) - Fiona Maine

Libro Físico

183,45 €

203,83 €

Ahorras: 20,38 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Dialogic Readers: Children Talking and Thinking Together About Visual Texts (en Inglés)"

Dialogic Readers: Children talking and thinking together about visual texts celebrates the sophisticated and dynamic discussions that primary-aged children can have as they talk together to make meaning from a variety of texts, and it highlights the potential for talk between readers as a tool for critical and creative thinking. It proposes a new dialogic theory of reading comprehension that incorporates multi-modal media and adds further weight to the argument that talk as a tool for learning should form a central part of primary classroom learning and teaching. The book explores: - the language of co-construction - children's critical and creative responses to text - the dialogic transaction between text and readers - the use of language as a tool for creating a social cohesion between readers. This significant work is aimed at educational lecturers, researchers and students who want to explore an expanded notion of reading comprehension in the twenty-first century, realizing how opportunities for children thinking creatively together might transform the potential for learning in the classroom. It provides a framework for analyzing co-constructive talk with suggestions for promoting children's critical and creative thinking.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes