¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Education in the Creative Economy: Knowledge and Learning in the Age of Innovation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
675
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.4 x 15.0 x 3.6 cm
Peso
0.95 kg.
ISBN
1433107449
ISBN13
9781433107443

Education in the Creative Economy: Knowledge and Learning in the Age of Innovation (en Inglés)

Araya, Daniel ; Peters, Michael Adrian (Autor) · Peter Lang Inc., International Academic Publi · Tapa Blanda

Education in the Creative Economy: Knowledge and Learning in the Age of Innovation (en Inglés) - Araya, Daniel ; Peters, Michael Adrian

Libro Físico

63,75 €

67,10 €

Ahorras: 3,36 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Education in the Creative Economy: Knowledge and Learning in the Age of Innovation (en Inglés)"

Education in the Creative Economy explores the need for new forms of learning and education that are most conducive to supporting student development in a creative society. Just as the assembly line shifted the key factor of production from labor to capital, digital networks are now shifting the key factor of production from capital to innovation. Beyond conventional discussions on the knowledge economy, many scholars now suggest that digital technologies are fomenting a shift in advanced economies from mass production to cultural innovation. This edited volume, which includes contributions from renowned scholars like Richard Florida, Charles Landry, and John Howkins, is a key resource for policymakers, researchers, teachers and journalists to assist them to better understand the contours of the creative economy and consider effective strategies for linking education to creative practice. In addition to arguments for investing in the knowledge economy through STEM disciplines (science, technology, engineering and math), this collection explores the growing importance of art, design and digital media as vehicles for creativity and innovation.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes