¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Electrical and Mechanical Engineering 101: The Essential Guide to the Study of Machines and Electronic Technology (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781398836884

Electrical and Mechanical Engineering 101: The Essential Guide to the Study of Machines and Electronic Technology (en Inglés)

David Baker (Autor) · Sirius Entertainment · Tapa Dura

Electrical and Mechanical Engineering 101: The Essential Guide to the Study of Machines and Electronic Technology (en Inglés) - Baker, David

Libro Físico

20,98 €

22,09 €

Ahorras: 1,10 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 9 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Electrical and Mechanical Engineering 101: The Essential Guide to the Study of Machines and Electronic Technology (en Inglés)"

Written by former NASA engineer Dr David Baker, this highly-visual hardback guide provides a rich overview of electrical and mechanical engineering, perfect for students and enthusiasts alike. Covering Newtonian mechanics, nuclear engineering, artificial intelligence, 3D printing and more, this essential guide brings clarity to complex ideas. Inside you will discover the history of this far-reaching subject as well as the new developments and challenges of the future. The accessible text is accompanied by helpful diagrams, photographs, further reading, and easily digestible features, making getting to grips with the subject as easy as possible. By the time you finish reading this book, you will be able to answer questions such as: - How do materials affect function?- What is reliability?- How did we get to the Moon?- What is nuclear engineering? ABOUT THE SERIES: Knowledge 101 brings together highly visual, hardback introductions to many intriguing disciplines, featuring reader-friendly text, spectacular images, and informative diagrams to make the learning experience easier than ever.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes