Compartir
Empathy in Action: How to Deliver Great Customer Experiences at Scale (en Inglés)
Tony Bates
(Autor)
·
Natalie Petouhoff
(Autor)
·
Ideapress Publishing
· Tapa Dura
Empathy in Action: How to Deliver Great Customer Experiences at Scale (en Inglés) - Bates, Tony ; Petouhoff, Natalie
31,45 €
33,10 €
Ahorras: 1,66 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 17 de Julio y el
Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Empathy in Action: How to Deliver Great Customer Experiences at Scale (en Inglés)"
A bold new look at how technology can become a force multiplier to deliver more empathy and integrate deeper, more personalized human connections into everyday business interactions at scale. While the world has never needed more empathy than today, too often technology is used by businesses as a substitute and a barrier to real human connection. We've all experienced dumb chatbots, automated scripts and poor employee interactions that dehumanizes customer interactions. Empathy is a powerful construct for a better world and a better business. It's not a synonym for nice. Empathy is about respect and treating people in the context of their unique situation in a highly personalized way. They predict empathy is the next frontier in technology. This book is aimed at sparking an industry-wide conversation about how exponential technologies like, AI and cloud can enable a more empathetic world.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.