Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Empirical Direction in Design and Analysis (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
96
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780805840834
N° edición
1

Empirical Direction in Design and Analysis (en Inglés)

Anderson Norman H. (Autor) · Psychology Press · Tapa Blanda

Empirical Direction in Design and Analysis (en Inglés) - Anderson Norman H.

Libro Físico

63,93 €

71,04 €

Ahorras: 7,10 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Empirical Direction in Design and Analysis (en Inglés)"

The goal of Norman H. Anderson's new book is to help students develop skills of scientific inference. To accomplish this he organized the book around the "Experimental Pyramid"--six levels that represent a hierarchy of considerations in empirical investigation--conceptual framework, phenomena, behavior, measurement, design, and statistical inference. To facilitate conceptual and empirical understanding, Anderson de-emphasizes computational formulas and null hypothesis testing. Other features include: *emphasis on visual inspection as a basic skill in experimental analysis to help students develop an intuitive appreciation of data patterns; *exercises that emphasize development of conceptual and empirical application of methods of design and analysis and de-emphasize formulas and calculations; and *heavier emphasis on confidence intervals than significance tests. The book is intended for use in graduate-level experimental design/research methods or statistics courses in psychology, education, and other applied social sciences, as well as a professional resource for active researchers. The first 12 chapters present the core concepts graduate students must understand. The next nine chapters serve as a reference handbook by focusing on specialized topics with a minimum of technicalities.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes