¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Empowering Students Through Questioning: A Guide for Understanding the Skills in Lesson Design and Instruction (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
132
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.1 cm
Peso
0.37 kg.
ISBN13
9781475864465

Empowering Students Through Questioning: A Guide for Understanding the Skills in Lesson Design and Instruction (en Inglés)

Mario C. Barbiere (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Dura

Empowering Students Through Questioning: A Guide for Understanding the Skills in Lesson Design and Instruction (en Inglés) - Barbiere, Mario C.

Libro Nuevo

140,73 €

148,13 €

Ahorras: 7,41 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Empowering Students Through Questioning: A Guide for Understanding the Skills in Lesson Design and Instruction (en Inglés)"

Teachers ask 40 questions a day. Do the questions empower students, assess student knowledge of the subject matter, or promote student metacognition? Empowering Students Through Questioning: A Guide for Understanding the Skills in Lesson Design and Instruction addresses the art and skill of questioning so teachers can plan more effective lessons and achieve greater student engagement and cognition. Included are practice activities for teachers to use in planning questions for their lesson, as well as field tested rubrics to help coach and mentor teachers in understanding how their questions address student activity. The book also discusses common pitfalls of questioning, what type of test is best to use to assess student knowledge, activities for planning and assessing questioning, types of assessments to use, and the types of questions that are most effective for the specific assessment. The relationship between Revised Bloom's Taxonomy (teacher input) and Webb's Depth of Knowledge (student output) is also shown so teachers can see the impact of their questioning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes