Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Environmental and Sustainability Education in Teacher Education: Canadian Perspectives (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
336
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.9 cm
Peso
0.51 kg.
ISBN13
9783030250188

Environmental and Sustainability Education in Teacher Education: Canadian Perspectives (en Inglés)

Karrow, Douglas D. ; Digiuseppe, Maurice (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Environmental and Sustainability Education in Teacher Education: Canadian Perspectives (en Inglés) - Karrow, Douglas D. ; Digiuseppe, Maurice

Libro Nuevo

247,76 €

275,29 €

Ahorras: 27,53 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Environmental and Sustainability Education in Teacher Education: Canadian Perspectives (en Inglés)"

This book was inspired by the inaugural National Roundtable on Environmental and Sustainability Education in Canadian Faculties of Education (Roundtable 2016), which took place June 14-16, 2016, at Trent University in Peterborough, Ontario. Roundtable 2016 brought together over seventy participants from across Canada, including educators, researchers, policy-makers, consultants, and community organizations. Over the course of three days, participants took part in keynote addresses, research colloquia, networking socials, and collaborative inquiry activities focused on Environmental Sustainability Education in Teacher Education (ESE-TE). Roundtable 2016 resulted in the publication of a National Action Plan containing action-oriented recommendations for enhancing ESE-TE, and a position statement titled "The Otonabee Declaration," where delegates articulated their views regarding environmental degradation, the critical need for enhancing ESE-TE, and, the role educators, children, youth, educational institutions, policy makers, and Indigenous communities play in enhancing ESE-TE in Canada. This volume concludes with a discussion placing current Canadian ESE-TE theory and practice within an international context.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes