Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Evaluation of Online Higher Education: Learning, Interaction and Technology (Springerbriefs in Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
93
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783319054247
N° edición
2014

Evaluation of Online Higher Education: Learning, Interaction and Technology (Springerbriefs in Education) (en Inglés)

Ana Balula; António Moreira (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Evaluation of Online Higher Education: Learning, Interaction and Technology (Springerbriefs in Education) (en Inglés) - Ana Balula; António Moreira

Libro Nuevo

71,46 €

79,39 €

Ahorras: 7,94 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 67 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Evaluation of Online Higher Education: Learning, Interaction and Technology (Springerbriefs in Education) (en Inglés)"

The work presents a theoretical framework for the evaluation of e-Teaching that aims at positioning the online activities designed and developed by the teacher as to the Learning, Interaction and Technology Dimensions.The theoretical research that underlies the study was developed reflecting current thinking on the promotion of quality of teaching and of the integration of information and communication tools into the curriculum in Higher Education (HE), i.e., bearing in mind some European guidelines and policies on this subject. This way, an answer was sought to be given to one of the aims put forward in this study, namely to contribute towards the development of a conceptual framework to support research on evaluation of e-teaching in the context of HE. Based on the theoretical research carried out, an evaluation tool (SCAI) was designed, which integrates the two questionnaires developed to collect the teachers' and the students' perceptions regarding the development of e-activities. Consequently, an empirical study was structured and carried out, allowing SCAI tool to be tested and validated in real cases. From the comparison of the theoretical framework established and the analysis of the data obtained, we found that the differences in teaching should be valued and seen as assets by HE institutions rather than annihilated in a globalizing perspective.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes