Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Evidence-Based Approaches to Becoming a Culturally Responsive Educator: Emerging Research and Opportunities (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
186
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 1.3 cm
Peso
0.58 kg.
ISBN13
9781522588672

Evidence-Based Approaches to Becoming a Culturally Responsive Educator: Emerging Research and Opportunities (en Inglés)

Anthony Broughton (Autor) · Information Science Reference · Tapa Dura

Evidence-Based Approaches to Becoming a Culturally Responsive Educator: Emerging Research and Opportunities (en Inglés) - Broughton, Anthony

Libro Nuevo

201,96 €

224,40 €

Ahorras: 22,44 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Evidence-Based Approaches to Becoming a Culturally Responsive Educator: Emerging Research and Opportunities (en Inglés)"

Culturally relevant approaches to teaching, such as using music that is culturally relevant to the children in a classroom, has fostered positive social and academic outcomes. By connecting a student's home culture to their classroom culture, meaningful relationships can form. However, many teachers do not have adequate support to guide them as they aspire to reach their diverse students. Evidence-Based Approaches to Becoming a Culturally Responsive Educator: Emerging Research and Opportunities is a critical scholarly resource that delves into the conceptualizations and belief systems that drive culturally relevant teachers to teach and learn in ways that produce favorable outcomes for all children. Additionally, it prompts and promotes scholarship that allows teachers to become critically reflective and conscious of their teacher identity, beliefs of children, educational beliefs, teaching/learning approaches, and personal/professional development. Highlighting topics such as learning outcomes, pedagogy, and teacher preparation, this book is ideal for academicians, researchers, educators, administrators, and education students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes