¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Exponential Marketing: Capturing Sustainable Growth in an Environment of Constant Change (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
252
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9781522791058
Categorías

Exponential Marketing: Capturing Sustainable Growth in an Environment of Constant Change (en Inglés)

Paul Garrison (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Exponential Marketing: Capturing Sustainable Growth in an Environment of Constant Change (en Inglés) - Garrison, Paul

Libro Nuevo

28,23 €

29,72 €

Ahorras: 1,49 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 85 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Exponential Marketing: Capturing Sustainable Growth in an Environment of Constant Change (en Inglés)"

The state of marketing has been in need of an upgrade for years and nowhere is that upgrade more needed, and more appropriate, than in rapidly changing markets. Veteran marketing professional Paul Garrison takes on the task by challenging readers to think less about catching up and more about leaping ahead. In an environment of continuous change, Garrison builds his Exponential Marketing case on a solid foundation of deeper customer insights, more meaningful brand benefits and clear business objectives - and then boldly takes us further than we may have previously thought possible. Rather than accepting business results based on past performance, Garrison challenges us from the very beginning to think in terms of a destination model, about what success could be, and then looks backward to remove any potential barriers standing in our way, or to seize the most important opportunities to get us there faster. Although Garrison offers many new ideas and concepts to capture top-line business growth, he does not go out of his way to destroy many of the so called 'tried and true' marketing approaches of the past. Instead, he recognizes what has worked well from some of these processes and techniques and then evolves them upward to an entirely different level of thinking more appropriate to today's marketplace, and consequently, better prepare you to capture future growth.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes