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portada Fashion Branding and Communication: Core Strategies of European Luxury Brands (Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Management) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
188
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.3 cm
Peso
0.40 kg.
ISBN13
9781137523426
N° edición
1

Fashion Branding and Communication: Core Strategies of European Luxury Brands (Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Management) (en Inglés)

Byoungho Jin (Ilustrado por) · Elena Cedrola (Ilustrado por) · Palgrave Pivot · Tapa Dura

Fashion Branding and Communication: Core Strategies of European Luxury Brands (Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Management) (en Inglés) - Jin, Byoungho ; Cedrola, Elena

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Fashion Branding and Communication: Core Strategies of European Luxury Brands (Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Management) (en Inglés)"

This second volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Management series focuses on core strategies of branding and communication of European luxury and premium brands. Brand is a critical asset many firms strive to establish, maintain, and grow. It is more so for fashion companies when consumers purchase styles, dreams and symbolic images through a brand. The volume starts with an introductory chapter that epitomizes the essence of fashion brand management with a particular emphasis on emerging branding practices, challenges and trends in the fashion industry. The subsequent five cases demonstrate how a family workshop from a small town can grow into a global luxury or premium brand within a relatively short amount of time. Scholars and practitioners in fashion, retail, branding, and international business will learn how companies can establish a strong brand identity through innovative strategies and management.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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