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portada Fourth Down with Everything to Lose (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.2 cm
Peso
0.31 kg.
ISBN13
9781508500384

Fourth Down with Everything to Lose (en Inglés)

Mitch B. Kelly II (Autor) · Julie L. Kelly (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Fourth Down with Everything to Lose (en Inglés) - Kelly II, Mitch B. ; Kelly, Julie L.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Fourth Down with Everything to Lose (en Inglés)"

Ethan is Quarterback of his high school football team. He has it all. Or so it seems. One night after football practice, he comes across a classmate, Emma as she's riding her bicycle on a curvy road. He decides to scare her. The prank goes too far. Emma wrecks her bike and ends up in the hospital in a coma, fighting for her life. Through a series of visits and spiritual experiences, they go on a journey through Ethan's present, his past, and what might be if he doesn't change. Emma shows him the fragile kingdom he's built and how empty his life is without God.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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