Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada From Teach for America to Teach for China: Global Teacher Education Reform and Equity in Education (Politics of Education in Asia) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Autor
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781032085319

From Teach for America to Teach for China: Global Teacher Education Reform and Equity in Education (Politics of Education in Asia) (en Inglés)

Sara Lam (Autor) · Routledge Chapman Hall · Tapa Blanda

From Teach for America to Teach for China: Global Teacher Education Reform and Equity in Education (Politics of Education in Asia) (en Inglés) - Sara Lam

Libro Nuevo

43,98 €

48,86 €

Ahorras: 4,89 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "From Teach for America to Teach for China: Global Teacher Education Reform and Equity in Education (Politics of Education in Asia) (en Inglés)"

This book examines the role of Teach For China in addressing educational equity and expanding public participation in education. The author uses the case of Teach For China to explore the broader theme of the mobility of education models between contexts characterized by neoliberalism and those characterized by strong state control. Transnational advocacy networks are increasingly influential in the education policy making process. These networks, comprised of entrepreneurs and education corporations, think tanks, philanthropists, and government agencies, facilitate the global mobility of policy models. It is widely accepted that an education model should not be transplanted from one context to another without careful consideration of how contextual differences might impact the model's effectiveness. The book explores the argument that the same model is not only quantitatively different in terms of effectiveness, but that models can play qualitatively different roles in neoliberal and strong-state contexts, sometimes moving education reform in opposite directions.The book will appeal to anyone interested in global teacher education reform and equity in education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes