Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Grammar to Get Things Done: A Practical Guide for Teachers Anchored in Real-World Usage (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
232
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.7 x 18.3 x 2.0 cm
Peso
0.64 kg.
ISBN13
9781138683693
N° edición
1

Grammar to Get Things Done: A Practical Guide for Teachers Anchored in Real-World Usage (en Inglés)

Michelle D. Devereaux (Autor) · Darren Crovitz (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Grammar to Get Things Done: A Practical Guide for Teachers Anchored in Real-World Usage (en Inglés) - Crovitz, Darren ; Devereaux, Michelle D.

Libro Físico

106,59 €

118,44 €

Ahorras: 11,84 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 30 de Julio y el Viernes 09 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Grammar to Get Things Done: A Practical Guide for Teachers Anchored in Real-World Usage (en Inglés)"

CO-PUBLISHED BY ROUTLEDGE AND THE NATIONAL COUNCIL OF TEACHERS OF ENGLISHGrammar to Get Things Done offers a fresh lens on grammar and grammar instruction, designed for middle and secondary pre-service and in-service English teachers. It shows how form, function, and use can help teachers move away from decontextualized grammar instruction (such as worksheets and exercises emphasizing rule-following and memorizing conventional definitions) and begin considering grammar in applied contexts of everyday use. Modules (organized by units) succinctly explain common grammatical concepts. These modules help English teachers gain confidence in their own understanding while positioning grammar instruction as an opportunity to discuss, analyze, and produce language for real purposes in the world. An important feature of the text is attention to both the history of and current attitudes about grammar through a sociocultural lens, with ideas for teachers to bring discussions of language-as-power into their own classrooms.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes