¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Handbook of Medical Genomics (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
233
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781632427014

Handbook of Medical Genomics (en Inglés)

Libro Nuevo

149,97 €

157,86 €

Ahorras: 7,89 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Handbook of Medical Genomics (en Inglés)"

The diagnosis, management and counseling of individuals with hereditary disorders is under the scope of medical genomics. Mitochondrial disorders, birth defects and dysmorphology, skeletal dysplasia, mental retardation, etc. are some of the conditions studied and treated under this field. Due to the advancements in genetics, the etiologies of many endocrine, neurologic, cardiovascular, ophthalmologic, psychiatric, renal and dermatologic conditions are being explored. The sequencing of human DNA allows the identification of mutations that are linked to diseases and the genotyping of specific viruses to design treatment strategies. Genetic tests can show predisposition to various disorders such as cystic fibrosis, liver diseases, breast cancer, hemostasis disorders, etc. Genetic medicine incorporates areas such as personalized medicine, gene therapy and predictive medicine. In genetic counseling, information regarding genetic conditions, risks in other family members of developing such diseases, and diagnostic testing are provided to individuals and families. This book contains some path-breaking studies in the field of medical genomics. It unfolds the innovative aspects of genetics and genomics, which will be crucial for the progress of this field in the future. Coherent flow of topics, student-friendly language and extensive use of examples make this book an invaluable source of knowledge.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes