¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Handbook of Research on Learner-Centered Approaches to Teaching in an Age of Transformational Change (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
412
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 2.4 cm
Peso
1.24 kg.
ISBN13
9781668442401

Handbook of Research on Learner-Centered Approaches to Teaching in an Age of Transformational Change (en Inglés)

Bromer, Billi L. ; Crawford, Caroline M. (Autor) · Information Science Reference · Tapa Dura

Handbook of Research on Learner-Centered Approaches to Teaching in an Age of Transformational Change (en Inglés) - Bromer, Billi L. ; Crawford, Caroline M.

Libro Nuevo

371,63 €

391,19 €

Ahorras: 19,56 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Handbook of Research on Learner-Centered Approaches to Teaching in an Age of Transformational Change (en Inglés)"

Institutions of education are in an age of transformational change in which learning has a wider scope of understanding and long-term impact than ever before. Those involved in teaching and learning require additional training and subject matter support towards developing a broader and more profoundly complex understanding of the learners affected by evolving sociological events and associated needs. More than ever, a broader understanding of the learner is needed, inclusive of a learner-centered approach to both teaching and learner cognitive engagement. The Handbook of Research on Learner-Centered Approaches to Teaching in an Age of Transformational Change examines the abundant transformational changes that have occurred and provide strategies to understand and address them. It draws from a wide range of experts and provides a burgeoning understanding of the effects of these rapidly-moving transformational changes that are occurring in the processes of teaching and learning. Exploring a wide range of issues such as community engagement scholarship, motivation-driven assignment design, and trauma-informed practices, this major reference work is an invaluable resource for educators of K-12 and higher education, educational faculty and administration, pre-service teachers, government officials, non-profit organizations, sociologists, libraries, researchers, and academicians.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes