¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Harnessing the Power of Teacher Teams: A structured, collaborative process for professional educators to solve instructional problems (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
168
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.9 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9781499508079
Categorías

Harnessing the Power of Teacher Teams: A structured, collaborative process for professional educators to solve instructional problems (en Inglés)

Michael Joseph Wasta Phd (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Harnessing the Power of Teacher Teams: A structured, collaborative process for professional educators to solve instructional problems (en Inglés) - Wasta Phd, Michael Joseph

Libro Nuevo

23,10 €

24,32 €

Ahorras: 1,22 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 66 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Harnessing the Power of Teacher Teams: A structured, collaborative process for professional educators to solve instructional problems (en Inglés)"

With a forward by internationally known author Douglas Reeves, "Harnessing the Power of Teacher Teams" describes a powerful process by which teachers can begin to define the reforms necessary to dramatically improve student outcomes. These reforms in instructional practice and structures will be derived not from policymakers or those outside the classroom or school but by those on the ground doing the work. By instituting the practices described in this book teachers and principals can begin to discover the changes they need to make to meet the needs of all of their students. By focusing on implementation and measuring changes in practice these same teachers and principals can document the effect of their growth in practice on their students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes