¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada High Literacy in Secondary English Language Arts: Bridging the Gap to College and Career (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
260
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.6 x 16.0 x 2.3 cm
Peso
0.64 kg.
ISBN13
9781498570756

High Literacy in Secondary English Language Arts: Bridging the Gap to College and Career (en Inglés)

Nachowitz, Marc ; Wilcox, Kristen C. ; Angelis, Janet Ives (Autor) · Lexington Books · Tapa Dura

High Literacy in Secondary English Language Arts: Bridging the Gap to College and Career (en Inglés) - Nachowitz, Marc ; Wilcox, Kristen C. ; Angelis, Janet Ives

Libro Nuevo

172,00 €

181,05 €

Ahorras: 9,05 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 97 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "High Literacy in Secondary English Language Arts: Bridging the Gap to College and Career (en Inglés)"

This volume culls scholarship on both what high literacy is and how it is developed. It embraces the call put forth by Langer and Applebee (2016) that high literacy must continue to be our aim and to see more research analyzing and identifying how teachers might promote literacy practices that promote deep thinking around important content. The editors offer a conceptual framework for high literacy that explicates how each component (i.e. reading, writing, dialogic engagement, and epistemic cognition in literary reasoning) relates to the others and from what scholarly literature these concepts have been derived. Individual chapter authors provide in-depth examinations of the existing research base on particular related topics, focusing on the two important cross-cutting aims of the volume: (1) explicating the roles reading, writing, dialogic engagement, and epistemic cognition hold in high literacy development, and (2) providing examples of practices recommended to develop high literacy.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes