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portada Hispanic Marketing: The Power of the New Latino Consumer (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
480
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138917781
N° edición
0003

Hispanic Marketing: The Power of the New Latino Consumer (en Inglés)

Felipe Korzenny (Autor) · Sindy Chapa (Autor) · Betty Ann Korzenny (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Hispanic Marketing: The Power of the New Latino Consumer (en Inglés) - Korzenny, Felipe ; Chapa, Sindy ; Korzenny, Betty Ann

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Hispanic Marketing: The Power of the New Latino Consumer (en Inglés)"

Hispanic Marketing: The Power of the New Latino Consumer focuses on using cultural insights to connect with Latino consumers. Now in its third edition, the book provides marketers with the skills necessary to perform useful Hispanic market analysis and thus develop effective integrated marketing communication strategies.Brought to you by three leaders in the field of Hispanic Marketing, this third edition now includes: twenty-seven new case studies which emphasize digital marketing applications theories and discussions on recent changes to Hispanic culture and society concepts of social identity, motivation, cognitive learning, acculturation, technology adaptation and the influence of word of mouth in relation to the Hispanic market a brand new companion website for course instructors with PowerPoint slides, videos, testbank questions and assignment examples Replete with marketing strategies that tap into the passion of Hispanic consumers, this book is the perfect companion for anyone specializing in Hispanic marketing who aims to build a meaningful connection between their brand and target markets.

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