¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada How 2 Create an Insurance Agency Business Plan: A simple Yes or No based questionnaire (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
50
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
28.0 x 21.6 x 0.3 cm
Peso
0.14 kg.
ISBN13
9781530777532
Categorías

How 2 Create an Insurance Agency Business Plan: A simple Yes or No based questionnaire (en Inglés)

Billy R. Williams Phd (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

How 2 Create an Insurance Agency Business Plan: A simple Yes or No based questionnaire (en Inglés) - Williams Phd, Billy R.

Libro Físico

20,83 €

21,93 €

Ahorras: 1,10 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 52 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "How 2 Create an Insurance Agency Business Plan: A simple Yes or No based questionnaire (en Inglés)"

A business is a promise to consumers that your company will deliver certain products and services in a professional, knowledgeable, and efficient manner. A business without a business plan is a business that is making promises that it has spent very little time preparing to keep. The same holds true for a business that has employees. The employees are depending on and clinging to the promise that the business will provide a stable work environment and a steady paycheck if the employee does what the leaders in the business asks them to do. Again, a business without a business plan is not prepared to deliver on those promises. Written by Billy R. Williams. Billy is President of the Williams Family Agency Investment Group Inc. The group currently has 49 member agencies and produces over $600 Million in production annually. He is an expert at helping insurance agents and agencies double or triple their current production using no cost conversations and processes, low cost, efficient, marketing and advertising platforms, and technology.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes