Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada How does AI impact the organizational identity in client-focused investment advisory? (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
32
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 0.2 cm
Peso
0.05 kg.
ISBN13
9783346720566

How does AI impact the organizational identity in client-focused investment advisory? (en Inglés)

Moritz Merklinger (Autor) · Grin Verlag · Tapa Blanda

How does AI impact the organizational identity in client-focused investment advisory? (en Inglés) - Merklinger, Moritz

Libro Nuevo

46,33 €

51,48 €

Ahorras: 5,15 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 60 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 31 de Julio y el Miércoles 14 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "How does AI impact the organizational identity in client-focused investment advisory? (en Inglés)"

Seminar paper from the year 2021 in the subject Computer Sciences - Artificial Intelligence, grade: 1,0, University of Passau, language: English, abstract: This paper answers the question, how Al does impact the organizational identity in client-focused investment advisory. It is evident that an employee's fundamental work may shift when working with a decision-making, self-learning and intelligent AI. It is also conceivable that the employee's own values or work identity may adjust to the AI in some way. But what about when you do not just analyze the individual consultant? If you look at the broader context and analyze the change in values and identity of the organization as a whole. To understand how the values and identity of the individual, but more importantly the identity of an organization, are affected by the introduction of AI, five asset managers from one of Germany's leading cooperative banks are interviewed, coded, and analyzed. Based on research, it is shown that while the introduction of AI has a major impact on the way advisors work, it has little to almost no impact on the identity of the organization. That this may have something to do with the scope of application of AI in the institution and the value stability of the bank will be discussed in more detail later in the paper. The study joins the existing research on the topic of AI changing organizational identity.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes