Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada How we Think: A Theory of Goal-Oriented Decision Making and its Educational Applications (Studies in Mathematical Thinking and Learning Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
9780415878647
ISBN13
9780415878647
N° edición
1

How we Think: A Theory of Goal-Oriented Decision Making and its Educational Applications (Studies in Mathematical Thinking and Learning Series) (en Inglés)

Alan H. Schoenfeld (Autor) · Routledge · Tapa Dura

How we Think: A Theory of Goal-Oriented Decision Making and its Educational Applications (Studies in Mathematical Thinking and Learning Series) (en Inglés) - Alan H. Schoenfeld

Libro Físico

165,59 €

183,99 €

Ahorras: 18,40 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "How we Think: A Theory of Goal-Oriented Decision Making and its Educational Applications (Studies in Mathematical Thinking and Learning Series) (en Inglés)"

Teachers try to help their students learn. But why do they make the particular teaching choices they do? What resources do they draw upon? What accounts for the success or failure of their efforts? In How We Think, esteemed scholar and mathematician, Alan H. Schoenfeld, proposes a groundbreaking theory and model for how we think and act in the classroom and beyond. Based on thirty years of research on problem solving and teaching, Schoenfeld provides compelling evidence for a concrete approach that describes how teachers, and individuals more generally, navigate their way through in-the-moment decision-making in well-practiced domains. Applying his theoretical model to detailed representations and analyses of teachers at work as well as of professionals outside education, Schoenfeld argues that understanding and recognizing the goal-oriented patterns of our day to day decisions can help identify what makes effective or ineffective behavior in the classroom and beyond.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes