Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada I bambini come pubblico pubblicitario (en Italiano)
Formato
Libro Físico
Idioma
Italiano
N° páginas
60
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.4 cm
Peso
0.10 kg.
ISBN13
9786207141296
Categorías

I bambini come pubblico pubblicitario (en Italiano)

Aşina Gülerarslan (Autor) · Alper Yilmaz (Autor) · Edizioni Sapienza · Tapa Blanda

I bambini come pubblico pubblicitario (en Italiano) - Gülerarslan, Aşina ; Yilmaz, Alper

Libro Nuevo

57,05 €

63,38 €

Ahorras: 6,34 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 88 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "I bambini come pubblico pubblicitario (en Italiano)"

As a form of communication, advertising is one of the most important marketing tools, announcing goods, brands, products and services to existing customers and potential audiences through traditional and new media. Reaching a wide audience, television is still one of the most powerful, traditional and "undated" advertising media. TV, as a commercial medium, succeeds in creating "consumers" and has a pervasive influence on children and adolescents. Currently, marketing related to children and teens is undoubtedly one of the most valued divisions in marketing communications. The world of children has long been integrated into that of adults due to the pull of technology and the market economy. The advertisements children face at all times and places as a result of technological development play a key role in explaining the outside world, occupying their mental agenda and supporting them in socializing as consumers. The current study is an attempt to discover the image of "television advertising" in the mind of the child, who not only promotes consumption in the family, but is also a consumer of himself. "What is television advertising for children?

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Italiano.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes