¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Individual interviews and group meetings
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
52
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.3 cm
Peso
0.09 kg.
ISBN13
9786205275221
Categorías

Individual interviews and group meetings

Salima Jazi (Autor) · Our Knowledge Publishing · Tapa Blanda

Individual interviews and group meetings - Jazi, Salima

Sin Stock

Reseña del libro "Individual interviews and group meetings"

Individual interviews and focus groups are two of the most common qualitative market research tools used by marketing practitioners and researchers. This guide provides a comprehensive presentation of their methodological processes. The boxes and examples make it easy to understand and master the fundamentals of conducting these tools.Thanks to its innovative approach, this guide will allow students and practitioners to discover these two approaches and to learn how to apply them to the study of various problems related to consumer behavior.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes