Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Inquiry, Data, and Understanding: A Search for Meaning in Educational Research (Contexts of Learning) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
272
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367603717
N° edición
1

Inquiry, Data, and Understanding: A Search for Meaning in Educational Research (Contexts of Learning) (en Inglés)

Anderson, Lorin W. (Autor) · Taylor & Francis · Tapa Blanda

Inquiry, Data, and Understanding: A Search for Meaning in Educational Research (Contexts of Learning) (en Inglés) - Anderson, Lorin W.

Libro Nuevo

51,72 €

57,47 €

Ahorras: 5,75 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 30 de Julio y el Miércoles 14 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Inquiry, Data, and Understanding: A Search for Meaning in Educational Research (Contexts of Learning) (en Inglés)"

Inquiry, Data, and Understanding is a reflective collection of papers in which Lorin Anderson offers his personal perspective on developments in educational research over thirty years. Following an introductory chapter, in which educational research is defined as disciplined inquiry, the remaining chapters are divided into four sections: time and learning, factors influencing educational effectiveness, international perspectives, and the nature and purpose of educational research. Each section contains an introduction that places the chapters in that section in a historical and personal context. The fourth section, which concludes the book, summarises four lessons that were learned about becoming a researcher. Based on these lessons, the final chapter describes four needs that must be met if school and classroom research is to move forward: * The need for concept-based research* The need to put students back into the equation* The need to stop focusing on correlates of student achievement* The need for research on alterable variables.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes