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portada Intellectual Trust in Oneself and Others (Cambridge Studies in Philosophy) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2001
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.4 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN
0521793084
ISBN13
9780521793087
N° edición
1

Intellectual Trust in Oneself and Others (Cambridge Studies in Philosophy) (en Inglés)

Richard Foley (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Dura

Intellectual Trust in Oneself and Others (Cambridge Studies in Philosophy) (en Inglés) - Foley, Richard

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Intellectual Trust in Oneself and Others (Cambridge Studies in Philosophy) (en Inglés)"

To what degree should we rely on our own resources and methods to form opinions about important matters? To what degree should we depend on various authorities, such as a recognized expert or a social tradition? In this novel and provocative account of intellectual trust and authority, Richard Foley argues that it can be reasonable to have intellectual trust in oneself even though it is not possible to provide a defense of the reliability of one's faculties, methods, and opinions that does not beg the question.

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