Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada International Aspects of Organizational Ethics in Educational Systems (Studies in Educational Administration) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
196
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781787147782

International Aspects of Organizational Ethics in Educational Systems (Studies in Educational Administration) (en Inglés)

Orly Shapira-Lishchinsky (Autor) · Emerald Publishing Limited · Tapa Dura

International Aspects of Organizational Ethics in Educational Systems (Studies in Educational Administration) (en Inglés) - Orly Shapira-Lishchinsky

Libro Nuevo

145,64 €

161,83 €

Ahorras: 16,18 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 31 de Julio y el Miércoles 14 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "International Aspects of Organizational Ethics in Educational Systems (Studies in Educational Administration) (en Inglés)"

While previous research in educational administration has focused on how to combat students' tardiness, absenteeism, and disciplinary problems, only a few studies have focused on teachers' withdrawal behaviors, such as absenteeism and the intent to leave. This book takes a unique organizational approach towards understanding the concept of ethics in educational systems. It provides a global perspective and connects theory and praxis through team-based simulations, case studies and scenarios. It also allows researchers, educators and teachers, and educational leaders and administrators around the world to understand how they can develop an ethical culture in their schools. This understanding can encourage the development and assimilation of a code of ethics for teachers and educators and the creation of a policy of intervention that can help to minimize teachers' withdrawal behaviors. In this way, the author presents an integrative approach towards creating a positive learning environment for teachers and students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes