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portada introducing ken wilber (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2005
Idioma
Inglés
N° páginas
496
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.7 x 3.4 cm
Peso
0.75 kg.
ISBN13
9781420829860
Categorías

introducing ken wilber (en Inglés)

Lew Howard (Autor) · Authorhouse · Tapa Blanda

introducing ken wilber (en Inglés) - Howard, Lew

Libro Nuevo

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Reseña del libro "introducing ken wilber (en Inglés)"

Ken Wilber's revolutionary thinking is beginning to shift the orientation of Western culture. Wilber combines his knowledge as mystic, scientist, psychologist and philosopher to create comprehensive concepts for understanding our world and our place in it. This "integral approach" is much needed in a world torn by conflicts of religion, culture, and ideology. Lew Howard says, "I wrote this book to make the work of Ken Wilber accessible to the average person. Wilber's integral understanding (which is an interlocking whole) is broken down into concepts that can be individually understood. These understandings result in an integral conception of the Kosmos. Wilber's insights revolutionized my spiritual practice-and can do the same for you."

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