Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Introduction to Computer Graphics: Using OpenGL and Java (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
467
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.6 cm
Peso
0.79 kg.
ISBN13
9783031281341
N° edición
0003

Introduction to Computer Graphics: Using OpenGL and Java (en Inglés)

Karsten Lehn (Autor) · Merijam Gotzes (Autor) · Frank Klawonn (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Introduction to Computer Graphics: Using OpenGL and Java (en Inglés) - Lehn, Karsten ; Gotzes, Merijam ; Klawonn, Frank

Libro Físico

40,34 €

44,83 €

Ahorras: 4,48 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 31 de Julio y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Introduction to Computer Graphics: Using OpenGL and Java (en Inglés)"

A basic understanding of the key techniques in computer graphics can open the door to this exciting field and its many applications, including for video games and for augmented and virtual reality.This easy-to-follow textbook and reference introduces the fundamental concepts of computer graphics, integrating both technical background and theory with practical examples and applications throughout. Thoroughly revised and updated, this new edition continues to present a user-friendly approach to creating images and animations, complementing the expanded coverage of topics with usage of example programs and exercises.Topics and features: Contains pedagogical tools, including easy-to-understand example programs and end-of-chapter exercisesPresents a practical guide to basic computer graphics programming using the Open Graphics Library (OpenGL) and the widely used Java programming languageIncludes new and expanded content on the OpenGL graphics pipelines, shader programming, drawing basic objects using the OpenGL, three-dimensional modelling, quaternions, rasterisation, antialiasing and moreSupplies complete Java project examples as supplementary materialThis reader-friendly textbook is an essential tool for second-year undergraduate students and above, providing clear and concise explanations of the basic concepts of computer graphics. It will enable readers to immediately implement these concepts using the OpenGL and Java (with only elementary knowledge of the programming language).Prof. Dr.-Ing. Karsten Lehn works at the Faculty of Information Technology at Fachhochschule Dortmund, University of Applied Sciences and Arts. Prof. Dr. Merijam Gotzes is teaching at Hamm-Lippstadt University of Applied Sciences. Prof. Dr. Frank Klawonn is head of the Data Analysis and Pattern Recognition Laboratory at the Ostfalia University of Applied Sciences and heads the Biostatistics Research Group at the Helmholtz Centre for Infection Research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes