Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada JUET-Jammu University Entrance Test (PG Programmes, PG Diploma Programmes & UG Programmes) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
458
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 18.9 x 2.4 cm
Peso
0.81 kg.
ISBN13
9789386298171
Categorías

JUET-Jammu University Entrance Test (PG Programmes, PG Diploma Programmes & UG Programmes) (en Inglés)

Rph Editorial Board (Autor) · Ramesh Publishing House · Tapa Blanda

JUET-Jammu University Entrance Test (PG Programmes, PG Diploma Programmes & UG Programmes) (en Inglés) - Rph Editorial Board

Libro Nuevo

46,31 €

51,46 €

Ahorras: 5,15 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 76 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "JUET-Jammu University Entrance Test (PG Programmes, PG Diploma Programmes & UG Programmes) (en Inglés)"

This extremely reliable mentoring book is specially published for the aspirants of 'Jammu University Entrance Test (JUET)' for admission to PG Degree/Diploma and UG Programmes. Along with the specialised study and practice material based on the Latest Pattern of the exam, the book also comprises a Solved Previous Years' Papers for aspirants to be wellconversant with the type of questions asked and their answers. The book is highly recommended for the aspirants to Sharpen their Problem Solving Skills with intensive practice of numerous important questions provided in the book, and prepare themselves to face the exam with Confidence, Successfully. Salient Features of the Book-The book consists of ample Specialised Study and Practice Material comprising numerous Solved MCQs on all the relevant Subjects & Topics. Most of the practice questions incorporated in the book have been modelled on various previous exam papers and solved by the learned subjectexperts. Detailed explanatory answers have also been provided for selected typical questions for Better Understanding of readers. In a nutshell, you can rely upon this book for study, practice and during the precious moments before the exam and Ensure your Success in Securing a Seat in the course of your choice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes