¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada KC-X Employment in the Airlift Role and Impact on the Strategic Airlift Force Structure (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
46
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 18.9 x 0.3 cm
Peso
0.10 kg.
ISBN13
9781288416042
Categorías

KC-X Employment in the Airlift Role and Impact on the Strategic Airlift Force Structure (en Inglés)

Paul F. Schultz (Autor) · Biblioscholar · Tapa Blanda

KC-X Employment in the Airlift Role and Impact on the Strategic Airlift Force Structure (en Inglés) - Schultz, Paul F.

Libro Nuevo

73,62 €

77,49 €

Ahorras: 3,87 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 57 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "KC-X Employment in the Airlift Role and Impact on the Strategic Airlift Force Structure (en Inglés)"

On 29 January 2007 the United States Air Force issued the final Request for Proposal (RFP) to industry for a new air refueling aircraft termed the KC-X. Although the KC-X will most likely be a commercial derivative, the RFP gives very specific system requirements and capabilities. These capabilities will replace the aging KC-135 fleet. The KC-135 has an average age of over 46 years and is projected to stay in the Air Force until at least the year 2040. This workhorse refueler is literally an "Eisenhower Era" acquisition and has the distinct honor of being the oldest combat weapon system in the United States Air Force (USAF). Every major study done on the KC-135 has come to the same conclusion...recapitalization is needed. The United States Air Force has been working a tanker replacement for nearly 10 years with limited success and very high profile failures. As you can see with statements made by several senior military leaders the problem is on the forefront of USAF priorities. The potential addition of 179 commercial derivative tankers with passenger and cargo capability far exceeding the KC-135 they will be replacing has implications and opportunities not realized yet in the Global Mobility CONOPS today.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes