Compartir
Language Curriculum Innovation in a Chinese Secondary School: A Study of Teacher Cognition and Classroom Practices (en Inglés)
Yan Zhu
(Autor)
·
Springer
· Tapa Blanda
Language Curriculum Innovation in a Chinese Secondary School: A Study of Teacher Cognition and Classroom Practices (en Inglés) - Zhu, Yan
146,40 €
154,10 €
Ahorras: 7,71 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 17 de Julio y el
Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Language Curriculum Innovation in a Chinese Secondary School: A Study of Teacher Cognition and Classroom Practices (en Inglés)"
This book offers a comprehensive overview of the changes in foreign language teachers' cognition and practices during a four-year innovation project at a Chinese secondary school, and explores the factors that influenced the trajectory of those changes. It makes a substantial contribution to research on educational change by offering a longitudinal observation of the facts and voices in EFL settings in China; as such, the book offers a valuable resource for scholars, teacher educators, teachers, and others interested in initiating, managing and evaluating innovations in EFL classrooms.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.