Libros con envío GRATIS* a Península  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Language Narratives and Shifting Multilingual Pedagogies: English Teaching from the South (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.5 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9781350340374

Language Narratives and Shifting Multilingual Pedagogies: English Teaching from the South (en Inglés)

Ana Ferreira (Autor) · Belinda Mendelowitz (Autor) · Kathleen Heugh (Ilustrado por) · Bloomsbury Academic · Tapa Blanda

Language Narratives and Shifting Multilingual Pedagogies: English Teaching from the South (en Inglés) - Mendelowitz, Belinda ; Heugh, Kathleen ; Ferreira, Ana

Libro Nuevo

2.662,10 €

2.957,89 €

Ahorras: 295,79 €

10% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 99 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 14 de Agosto y el Miércoles 28 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Language Narratives and Shifting Multilingual Pedagogies: English Teaching from the South (en Inglés)"

This book challenges monoglossic ideologies, traditional language pedagogies and dominant forms of knowledge construction by foregrounding multilingual and multicultural students' language narratives, repertoires, and identities. The research is based on a sixteen-year longitudinal study of a sociolinguistics course at an English language university and the language narratives produced by the first-year education students. The study was borne out of a need to create a critically inclusive course that would engage a cohort of students from socially and linguistically diverse backgrounds in contemporary South Africa. Drawing on data from over 5,000 students who have journeyed through this course, this book shows how a narrative heteroglossic pedagogy harnesses students' multilingual strengths. A close analysis reveals complex identity work by students located in the Global South. The authors argue that decolonising language education is about reconceptualising language, reconfiguring what knowledges are valued in the classroom, and reshaping pedagogy.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes